Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Alloha :D You've trapped in my planet:P. Don't ever forget to tag and visit Ain's blog @www.mizzainzulkifle.blogspot.com . so much love, AIN . .

Istanbul Aku Datang : Filem Wajib Tonton !

Assalamualaikum !
Hari ni nak cerita pasal satu cerita yang Ain baru tengok.
ISTANBUL AKU DATANG.
Kami tengok kat Astro First. Memang best sangat cerita ni !

" Bila dua jiwa sudah sebati, susah nak dileraikan " 




Kenapa best ?
Siapa yg dah tengok tu tahu lah kan.
Cerita ni sangat romantik dan sweet. Teenagers Love ( I'm of of the romantic movies fans..Haha )
So sesiapa yg memang suka tengok cerita romantik memang rugila kalau tak tengok cerita ni.

Bagi Ain, gabungan Lisa, Beto dan Tomok amat serasi. Comel.




Lain daripada keduanya, “Istanbul Aku Datang” menceritakan tentang seorang gadis bernama Dian (Lisa Surihani) yang sanggup ke Istanbul demi mengejar cintanya yang dilakonkan oleh Tomok (Azad). Kedua mereka telah menjalin hubungan lebih 5 tahun tetapi terpaksa berpisah kerana Azad melanjutkan pengajian. Namun, kedatangannya ke Istanbul hanya menyebabkan diri lebih merana apabila rahsia Azad telah terbongkar. Ouh ya, kami tidak mahu beritahu apakah rahsianya.

Disebalik kedatangannya ke Istanbul, perkenalan Dian bersama seorang pemuda bernama Harris (Beto Kusyairy) telah menyentuh hatinya. ‘Mimpi ngeri’ Dian bermula apabila dia ditipu ketika mencari rumah sewa dan tanpa diketahui, rumah yang sudah pun dibayar deposit selama 3 bulan itu sebenarnya sudah pun mempunyai seorang lagi penyewa iaitu Harris. Perkara ini menyebabkan dia terpaksa duduk serumah dengan seorang lelaki yang tidak dikenalinya. " - Oh Bulan
Yang buat Ain suka cerita ni ialah kisah dan jalan ceritanya lebih kurang sama dengan pengalaman cinta Ain. Cuma yang bezanya Ain belum jumpa true prince Ain lagi. Hahaha. 

So siapa yang tak tengok lagi tu, tengoklah. Memang best ! Tak nak cerita panjang2 nanti tak suprise. Hihi.

 Antara scene menarik :



No comments:

Post a Comment